Årsmöte och visning av Dansmuseet

onsdag 24 september 2014 18:00-21:30, Dansmuseet, Drottninggatan 17

Välkommen till årsmötet med inledande visning av Dansmuseet och utställningen om Ryska baletten i Paris.
Efter visning håller vi Årsmötesförhandlingar och därefter blir det en måltid i Bistro Rolf de Maré.

Pris för måltiden (grillad lax med svenska primörer, kokt färskpotatis och dragonsås följt av kaffe och chokladkaka) är 275 kronor per person. Dryck beställs och betalas av var och en på plats.

Entréavgiften är 80 kronor, eller för pensionär 60 kronor, och erläggs av varje deltagare vid ingången till muséet.

Var vänlig sätt in beloppet för ditt / ert deltagande på klubbens bankgiro 5874-9862. Ange vem/vilka betalningen avser!

Maila din anmälan senast 20 september till Kerstin Rendahl, kr@pernosco.se. Skriv Rotary årsmöte i ämnesfältet. Anmälan är bindande.