Skypemöte<br/>Uppföljning Ipsosundersökningen

onsdag 30 oktober 2013 18:00-20:00, -

Framtiden är här och vi med den. “Hur ska Stockholm Djurgården Rotary Klubb arbeta med att förändra och förbättra sin verksamhet så att fler attraheras av vårt viktiga arbete”?

Som uppföljning på vårt seminarium om Ipsos-rapporten 18/9 ordnar klubben ett telefonmöte via Skype.

I mötet behandlas förslag till åtgärder för att förändra bilden av Rotary och förändra Rotary. Målet är att fortsatta staka ut vägen framåt för vår klubb, andra klubbar och distriktet. Vad är viktigt att ta till oss av det som kommer fram i rapporten och förändra för framtiden? Vilka medlemmar vill vi ha? Vilka fokusområden? Hur vill du att Rotary skall utvecklas för att bibehålla och utveckla legitimitet och relevans och den bild omvärlden har av oss?

Varmt välkommen den 30 oktober kl 18.00-20.00.
Anmäl dig senast fredagen den 25 oktober till aej@comhem.se. Ange ditt Skype-id.
Mötet genomförs via Skype och leds av President Birgitta Enlund.