Årsmöte på Musikmuseet

torsdag 1 oktober 2009 17:30-21:30, Musikmuséet, Sibyllegatan 2 Stockholm

Guidad visning av Musikmuseet, middag och årsmötesförhandlingar.

Årsmöte torsdagen den 1 oktober

Som medlem i Stockholm Djurgården Rotary Klubb vill du självklart delta i vårt årsmöte där vi blickar tillbaka och sammanfattar vad vi gjort under året - men framförallt ser fram mot kommande mål.

Du får gärna ta med dig din bättre hälft eller en god vän! Glöm inte att då anmäla henne/honom samtidigt som du själv anmäler dig – se nedan.

Tid: Torsdagen den 1 oktober 17.30
Plats: Musikmuséet och intilliggande restaurang
Sibyllegatan 2 (ingång från Riddargatan)

Hur kommer kvällen att gestalta sig?

• Välkommen 17.45 till Musikmuséet! Specialguidad visning 17.45 – 19.00.
• Mingel med möjlighet att ta ett glas öl eller vin från 18.45 i den intilliggande restaurangen.
• Årsmötesförhandlingar – ca 19.10 – 20.15
• Därefter middag. Preliminärt: Yakiniku – strimlad entrecote på japanskt vis eller röding. Därtill serveras ett glas vin eller öl. Liten kaka till kaffet.
• Årsmötet avslutas med körsång. Bon Coeur med Pia Wågberg sjunger för en god sak. Deras arvode går oavkortat till Stadsmissionen.

Obligatorisk anmälan till programmet och middagen via mail till klubbmästaren senast måndagen den 28 september, se inbjudan som skickats ut till klubbens medlemmar.
Till årsmötet behövs ingen anmälan.

Årsmöteshandlingarna kommer att skickas ut i god tid före årsmötet.

Välkommen!