BizAfterwork - MSAB företagsbesök

torsdag 24 februari 2022 18:00-20:00, Odd Fellow-huset Västra Trädgårdsgatan 11 A 111 53 Stockholm
MSAB är en global ledare inom digital forensisk teknologi för undersökning och analys av mobila enheter.

Huvudkontoret ligger i Stockholm med regionala kontor i USA, Storbritannien, Kanada, Europa, Asien och Australien, samt ett nätverk av distributörer över hela världen. MSAB har varit verksamma med mobil datakommunikation sedan starten 1984.

Digital utrustning används på något sätt i mer än 90% av alla brott och MSAB’s produkter hjälper Polis, Militär, Gränskontroll, Säkerhetstjänster etc att tömma denna utrustning på information och presentera den för utredare.

Lars Johansson, som är Product Manager hos MSAB, kommer berätta om branschen i stort och dess utmaningar, samt presentera och demonstrera MSAB’s produkter.

Företaget bjuder på en matbit och vi ordnar lite vin.
Antalet deltagare är begränsat till 30 personer.

Medlemmarna har fått personlig inbjudan.

Välkommen hälsar Yrkestjänstkommittén i Rotary Stockholm Djurgården!

Läs mer om MSAB.