Årsmöte

onsdag 17 oktober 2018 18:30-19:30, Restaurang East India Kommendörsgatan 46 11458 Stockholm
Välkommen till Rotary Stockholm Djurgårdens årsmöte 2018 och en gemytlig kväll med spännande mat och musikalisk underhållning!
Det är styrelsens förhoppning att så många som möjligt vill komma och dessutom gärna ta med sig en gäst som då kan få en inblick i vad Rotary är och vad vår klubb gör.

Tid:      Onsdagen den 17 oktober 18.30
Plats:    Restaurang ”East India” på Kommendörsgatan 46 – mittemot Maxim.

Så här presenterar East India sig själv: ”East India i Stockholm tar dig på en smakresa genom Indiens kryddiga kök. Du kommer till en restaurang som andas exklusivitet, med mönstrade marmorbord, låg belysning och mjuka soffor med bruna sammetsdynor. Du kan praktiskt taget känna de kryddiga aromerna när du tittar igenom menyn.”
Vi förbeställer en lagom stark rätt till alla som stannar efter årsmötet.

Under kvällen kommer vi också att få njuta av Mattias och Maria – Två M. Mattias Alldahl är anställd på Musikhögskolan men leder också ett populärt dansband: Patchwork. Han har fler strängar på sin lyra. Tillsammans med Maria Pemsel kommer han att bjuda på en viskväll

18.30    Årsmötesförhandlingar.

19.30    Middag
Under middagen kommer Mattias och Maria underhålla oss.

Självklart kan du också delta i enbart årsmötet.

Medlemmarna i Rotary Stockholm Djurgården har mailats anmälningsinformation.