The Rotary Foundation- vad sysslar de med?<br/><i>Carin Johannesson</i>

fredag 1 juni 2018 11:45-13:00, Odd Fellows Västra Trädgårdsgatan 11 A 11153 Stockholm
Jag är tandläkare och har jobbat som klinikchef för flera kliniker samtidigt i Folktandvården Stockholms län AB i många år före min pensionering.
Jag är med i Rotary Täby och har engagerat mig i distrikt 2350:s arbete på styrelsenivå under många år. Verksamhetsåret 2015-2016 var jag distriktsguvernör i 2350 och efter det engagerar jag mig som District Rotary Foundation Chair, dvs jag är ordförande i distriktets Rotary Foundationkommitté.
Jag leder idag flera utbildnings- och certifieringsseminarier per år, informerar om TRF i klubbar, på presidentsamråd och vid PrePETS och PETS och tycker att det är väldigt roligt att få berätta om det största vi har- TRF.