Årsmöte

onsdag 27 september 2017 18:00-20:00, Vikingaliv, Djurgårdsvägen 48 115 21 Stockholm
Årsmöteshandlingar mailas till medlemmarna inför mötet.

Varmt välkomna till vårt årsmöte 2017 som vi förlagt till muséet Vikingaliv på Djurgården, Djurgårdsvägen 48.
Det är styrelsens förhoppning att så många som möjligt vill komma och dessutom gärna ta med sig en gäst som då kan få en inblick i vad Rotary är och vår klubb gör.

Vi får en guidad visning av muséet – och åka på vikingafärd.
Efter årsmötet äter vi middag på restaurang Glöd i samma hus som muséet och som har fått strålande recension i SvD.

Under middagen kommer den unge vikingen Sebastian Anglemark. Han är en av de drivande personerna kring/med vikingabyn utanför Norrtälje och har även byggt en del av en vikingabåt till "vikingaliv".

Självklart kan du också delta i enbart årsmötet – eller kombinera det med muséibesök eller middag.

Fullständig inbjudan och årsmöteshandlingarna mailas till medlemmarna.