Traditionell jullunch

fredag 15 december 2017 11:30-14:00, Odd Fellows Västra Trädgårdsgatan 11 A 11153 Stockholm
Snart har vi varit ett helt år på vår nya adress hos Odd Fellow. Men inte ett helt år än … Det ingen av oss visste om var att det finns en särskild jultradition att samla alla Rotaryklubbar som har sina sammankomster på Odd Fellow till gemensamt julbord. Detta julbord är framdukat onsdagen den 13 december 11.30 och kostar 350 kr . Om du vill delta, måste du anmäla dig till vår klubbmästare Rolf Ödén senast den 7 december.

Välkommen till 2017 års Julavslutning fredagen den 15 december kl 11.30

Vi har dock i styrelsen beslutat att trots detta erbjudande om julbord ska vi ha vår egen avslutning med betraktelse inför julen och sedvanlig skönsång av Holiday Singers. Det kommer att bli någon form av jultallrik till ett något högre pris än vanligt, 240 kr. Vår avslutning äger rum fredagen den 15 december med samling kring ett glas glögg 11.30.

Även till denna lunch måste du anmäla dig – men denna gång till Urs Göbel senast den 13 december. Men varför vänta? Självklart kommer du till avslutningen. Och lika självklart som tidigare år är du välkommen att ta med din bättre hälft eller god vän.

Hjärtligt välkommen!